Inovativní webový magazín zaměřený na inspiraci a podporu mladé generace při volbě profesí, především v technických oborech.
Nedostatek studentů na technických fakultách a nedostatek zaměstnanců na technických pozicích. Negativní vývoj demografické křivky. Počet studentů technických oborů se oproti roku 2010 o 40 % snížil, poptávka po technicky vzdělaných lidech převyšuje počet absolventů odborných škol dokonce několikanásobně. Situace v českém průmyslu je alarmující.
Nabídne poutavý obsah pro Generaci Z i Alfa. Pro maximální dosah mezi mladou generací bude tato platforma aktivně působit na sociálních sítích. Obsahem webu budou videoreportáže, podcasty, teasery, krátké psané reportáže (pro maminky a pedagogy), rozhovory s profesionály a další příspěvky. Důležitá bude forma a propojení seriózního webu s aktuálním světem mladých, a to i se zřetelem na jejich osobitý jazyk. Klíčová bude i každodenní aktivita na sociálních sítích. V plánu jsou také pravidelné newslettery a další interaktivní prvky, jako jsou webináře, webové besedy, eventy, projektové dny, besedy a soutěže. V budoucnosti technické tábory pro děti, podpora vzdělání dětem ze sociálně slabých skupin, ocenění a podpora výjimečných pedagogů STEM oborů, efektivní spolupráce s výchovnými poradci.
Pro rok 2026 je připravena masivní mediální kampaň s cílem získat vědomou pozornost. Mediální plán připravila společnost Chzechpromotion, včetně rozdělení jednotlivých mediálních kanálů, načasování, obsahu a tonality komunikace dle všech cílových skupin. Pro generálního partnera je připravena účast ve spotu v České televizi a další plnění ze strany dodavatele KÝM BUDU. Otevírá se možnost získat mediální prostor napříč silnými kanály s vysokým dosahem.
Hledáme partnery, kteří chtějí být součástí této společenské změny. Pojďme společně formovat budoucnost pracovního trhu! Můžeme inspirovat a připravit novou generaci talentů pro výzvy 21. století.