Projekt KÝM BUDU


Počet studentů technických oborů se oproti roku 2010 snížil o 40 %. Na český průmysl to má devastující dopad. Poptávka po technicky vzdělaných lidech několikanásobně převyšuje počet absolventů odborných škol.

Naše společnost Konstrukce Media připravuje inovativní projekt, do kterého se můžete zapojit:
 

Kým budu
 

Webový magazín pro mládež od 12 do 18 let
k usnadnění výběru budoucí profese

ZDARMA

 

SPOLU TVOŘÍME BUDOUCNOST TECHNICKÝCH OBORŮ
 


Idea projektu

KÝM BUDU je inovativní webový magazín zaměřený na inspiraci a podporu mladé generace při volbě profesí, aktuálně především v technických oborech. Naším cílem je propojit žáky ve věku 12 až 18 let s úžasným světem technologií a inovací. Prostřednictvím poutavých videoreportáží, podcastů a článků přiblížíme žákům různé technické obory a jejich perspektivy. Projekt aktivně využije sociální sítě a interaktivní prvky jako webináře a online besedy k vytvoření dynamické komunity. Propojí školy, firmy a odborníky, aby společně s námi formovali budoucnost nejen technického vzdělávání, ale i inspirovali novou generaci profesionálů v různých oborech.

Projekt KÝM BUDU bude skvělým nástrojem pro HR marketing i recruitment všech společností. Efektivně napomůže především v employer brandingu čili v systematickém budování značek zaměstnavatelů na trhu práce. Prostřednictvím webu i sociálních sítí osloví nejširší populaci mladých lidí i jejich rodičů a pedagogů. Pro spolupracující společnosti projekt představuje další příležitost, jak být viděn, a díky tomu zaujmout jako budoucí zaměstnavatel s cílem získat nejlepší talenty i kvalitní kandidáty. KÝM BUDU je vlastně neoficiální komunikační kanál firem šířící jejich pověsti jako atraktivních zaměstnavatelů.


Cíl projektu

  • Aktuální podpora technických oborů 
  • Pomoc žákům, studentům a rodičům s výběrem budoucí profese 
  • Výchova budoucí generace profesionálů 
  • Získání mladé generace do důležitých profesí
  • Podpora diverzity v technických oborech
  • Podpora duálního vzdělávání
  • Společenská odpovědnost 


Popis projektu

 

Webový magazín
- zdarma přístupný všem uživatelům
 
  • Nejoblíbenějším zdrojem vyhledávání informací při volbě povolání je mezi mladou generací internet (71 %)
  • Seriózní, nepodléhající aktuálním jazykovým prostředkům (slengu) mladé generace 
  • Dlouhodobý obsah 
Obsah
  • Video reportáže 
  • Podcasty 
  • Krátké psané reportáže 
  • Rozhovory s profesionály 
Sociální sítě
  • Youtube = formát reportáží jako web, TikTok, Instagram = sestříhané teasery  “ochutnávky” s titulky, komentáře v řeči mladé generace, Facebook 
  • Denní frekvence příspěvků 
Newsletter pro školy
  • 1x týdně 
Interaktivní prvky
  • Webináře, webové besedy 
Budoucí plány
  • Eventy, projektové dny, besedy, soutěže



Zodpovědnost za obsah

ZDENĚK LEŽÁK

  • Spisovatel a publisher se zkušeností 26 let v mediálním prostředí se zaměřením na děti a mládež.

O sobě:

Zdeněk LežákV prostředí médií pro děti a mládež se pohybuji od roku 1999. Několik let jsem vyučoval tvůrčí psaní a média pro děti a mládež. KÝM BUDU je projekt, který nosím v hlavě už řadu let. Jako šéfredaktor vzdělávacího časopisu pro mládež a jako technologický novinář se často setkávám s profesionály z technických firem a slýchám marné povzdechy, že mladí lidé nechtějí vstupovat do technických profesí. Jsem přesvědčen o tom, že klíčem k problému je mimoškolní vzdělávání. Někdo, kdo mladým lidem ukáže, co práce v technických oborech obnáší, kdo propojí žáky se školami a studenty s cílovými podniky. V projektu KÝM BUDU chci nabídnout uživatelům celé spektrum profesních oborů, aby dostali přehledný a stále se rozšiřující katalog profesí, který jim usnadní vstup do dospělého života a najde jim rozumné uplatnění pro ně samotné i pro celou českou společnost.

Cílová skupina

Kým buduPrimární: 

  • Žáci na 2. stupni ZŠ (12-15 let) 
  • Žáci SŠ (15-18 let) 

Sekundární: 

  • Rodiče 
  • Pedagogové 
  • Studijní poradci 
  • Školy
     

Proč se zapojit?

  • Budujeme webový portál s dosahem přes 1 milion dětí a jejich rodičů
  • Předání vašeho klíčového sdělení mladé generaci 
  • Podpora technického vzdělávání 
  • Budování značky zaměstnavatele 
  • Společenská odpovědnost 
  • Aktivní účast na formování budoucnosti technických oborů

Pomozte nám formovat budoucnost pracovního trhu. Společně můžeme inspirovat a připravit novou generaci talentů pro výzvy 21. století. 

Pro více informací nebo individuální nabídku nás neváhejte kontaktovat. ZDE.