V dnešní hektické době, kdy lidé hledají způsoby jak si ušetřit čas a zjednodušit život, přichází na scénu moderní služby zaměřené na řešení každodenních úkolů. Jednou z nich je inovativní platforma WeCan, která propojuje klienty s důvěryhodnými odborníky z různých oborů.
„Na co sáhneme, to je jinak, než jsme předpokládali,“ přiznává vedoucí projektu Milan Kolaja ze společnosti Metrostav s tím, že rekonstrukce areálu po někdejším Nuselském pivovaru je doslova stavbařským dobrodružstvím.
Stoletá budova na adrese Lazebnická 3 v centru Opavy se dočkala své renesance díky citlivé rekonstrukci, která využila dřevo jako hlavní stavební materiál. Tento dům nyní přitahuje pozornost nejen svou bohatou a pohnutou historií, ale také novou dřevěnou nástavbou, jež se stává vzorem pro Prahu i další města bez ohledu na jejich velikost.
Výstavba nového koncertního sálu, jež snoubí rekonstrukci památkově chráněného Domu kultury města Ostravy s nadčasovou novostavbou koncertního sálu a využitím nejmodernější zelené technologie, dosáhla vskutku historického milníku.
Výjimečný projekt koncertního sálu v Ostravě přinese rekonstruovanou podobu městského domu kultury, odpovídající hudební zázemí a má dopad i na poli architektury. Díky významným osobnostem architektury a rozsáhlé činnosti pracovních týmů bude moci Ostrava nabídnout nový multifunkční komplex, který nemá v zemi konkurenta.
Ikonická budova na rohu Národní a Spálené ulice, dnes Máj Národní, začíná psát novou kapitolu své historie. V pondělí 24. června se otevírá pro veřejnost. Během dvouleté rekonstrukce se původní monofunkční obchodní dům Máj proměnil v Máj Národní, moderní centrum zábavy, her a zážitků.
Až 20 tisíc mostů v České republice není podle odhadů expertů nikde evidováno, nikdo tak netuší, kde je jejich vlastníkem a patrně se o ně také nikdo nestará. Jsou proto zdrojem potenciálních problémů včetně možných havárií.
Výstavba nové tramvajové trati v horní polovině pražského Václavského náměstí začne letos 29. června a potrvá tři roky. Pro pamětníky to ale zase taková novinka nebude: Tramvaje sice v horní části náměstí nejezdí už 44 let, dřív ale patřily k jeho koloritu i dopravní obslužnosti.
Po téměř 120 letech provozu došlo ke kompletní revitalizaci výpravní budovy budějovického nádraží. Cílem projektu, který si Správa železnic jako investor vytkla na počátku, byla kompletní stavební obnova provozně vytížené budovy a její přizpůsobení požadavkům moderní železnice 21. století.
V pondělí 11. března 2024 vyjede na Barrandovský most těžká technika a začnou tak hlavní práce třetí etapy rekonstrukce mostu. Technická správa komunikací hl. m. Prahy (TSK) prostřednictvím svého dodavatele, společnosti PORR, zahájí další etapu rozsáhlé rekonstrukce nejvytíženější dopravní tepny v České republice.