KÝM BUDU – projekt, který může změnit budoucnost

 

Inovativní webový magazín zaměřený na inspiraci a podporu mladé generace při volbě profesí, především v technických oborech.

Nedostatek studentů na technických fakultách a nedostatek zaměstnanců na technických pozicích. Negativní vývoj demografické křivky. Počet studentů technických oborů se oproti roku 2010 o 40 % snížil, poptávka po technicky vzdělaných lidech převyšuje počet absolventů odborných škol dokonce několikanásobně. Situace v českém průmyslu je alarmující.
 

Kým budu


Cíle platformy KÝM BUDU

 

  1. Aktuální podpora technických oborů
    • Atraktivním způsobem přiblížit technické profese nové generaci
    • Zvýšení zájmu studentů o technické obory, změnit postoje k technickým profesím
    • Výchova budoucí generace profesionálů, získání mladé generace do důležitých profesí
    • Podpora diverzity v technických oborech
    • Pomoc s řešením problému nedostatku odborníků v technických profesích
    • Posílit konkurenceschopnost českého průmyslu jako celku
    • Společenská odpovědnost
    • Podpora duálního vzdělávání v ČR
  2. Pomoc ZDARMA žákům, studentům a rodičům s výběrem budoucí profese

 

KÝM BUDU osloví čtyři cílové skupiny
 

  • Žáky na druhém stupni základních škol,
  • studenty středních odborných učilišť a středních škol,
  • jejich rodiče, kteří mají významný vliv při rozhodování o budoucí kariéře svých dětí
  • a jejich pedagogy.

Nabídne poutavý obsah pro Generaci Z i Alfa. Pro maximální dosah mezi mladou generací bude tato platforma aktivně působit na sociálních sítích. Obsahem webu budou videoreportáže, podcasty, teasery, krátké psané reportáže (pro maminky a pedagogy), rozhovory s profesionály a další příspěvky. Důležitá bude forma a propojení seriózního webu s aktuálním světem mladých, a to i se zřetelem na jejich osobitý jazyk. Klíčová bude i každodenní aktivita na sociálních sítích. V plánu jsou také pravidelné newslettery a další interaktivní prvky, jako jsou webináře, webové besedy, eventy, projektové dny, besedy a soutěže. V budoucnosti technické tábory pro děti, podpora vzdělání dětem ze sociálně slabých skupin, ocenění a podpora výjimečných pedagogů STEM oborů, efektivní spolupráce s výchovnými poradci.

Pro rok 2026 je připravena masivní mediální kampaň s cílem získat vědomou pozornost. Mediální plán připravila společnost Chzechpromotion, včetně rozdělení jednotlivých mediálních kanálů, načasování, obsahu a tonality komunikace dle všech cílových skupin. Pro generálního partnera je připravena účast ve spotu v České televizi a další plnění ze strany dodavatele KÝM BUDU. Otevírá se možnost získat mediální prostor napříč silnými kanály s vysokým dosahem.

 

Hledáme partnery, kteří chtějí být součástí této společenské změny. Pojďme společně formovat budoucnost pracovního trhu! Můžeme inspirovat a připravit novou generaci talentů pro výzvy 21. století.

 

Proč se zapojit

  • Dosavadní neziskové aktivity, aktivity VŠ i privátní sféry nestačí.
  • Společenská odpovědnost, Branding - Vaše značka bude spojena s pozitivní změnou a hodnotami budoucnosti. Podporujete konkrétní řešení.
  • Sdělení budoucím generacím - Přímé zapojení Vaší firmy do obsahu , přímé nabídky žákům
  • Zvýšení pověsti – získáte pověst atraktivního zaměstnavatele a image firmy podporující mladé.
  • Konkurenceschopnost - Atribut jak zvýšit konkurenceschopnost mezi ostatními obory. 
  • HR marketing a recruitment - Efektivní nástroj pro employer branding. Budujete vztah s mladou generací ještě před tím, než vstoupí na trh práce.
  • Příležitost získat nejlepší talenty i kvalitní kandidáty pro svůj obor a firmu
  • Vysoká vizibilita - Získáte mediální prostor napříč silnými kanály s vysokým dosahem. Oslovte Vaší cílovou skupinu!