Články

Energetika a liniové stavby pojedou, v privátním sektoru čekám útlum. Rozhovor s Jaroslavem Heranem, generálním ředitelem Metrostavu

Energetika a liniové stavby pojedou, v privátním sektoru čekám útlum. Rozhovor s Jaroslavem Heranem, generálním ředitelem Metrostavu

Za 50 let existence vyrostl Metrostav z úzce profilované společnosti na univerzální stavební kolos s dvacetimiliardovými tržbami a dalších dvacet miliard obratu generují dceřiné společnosti.

Plavební komora Hořín čeká na nová vzpěrná vrata

Plavební komora Hořín čeká na nová vzpěrná vrata

Vltavská vodní cesta prochází rozsáhlou modernizací. Jednou z klíčových staveb je úprava ohlaví velké plavební komory Hořín na parametry vodní cesty třídy Va. Hlavní změnou bude zvýšení podjezdné výšky v profilu dolního ohlaví, které je zároveň mostem, na minimální výšku 7 m. Řízení prací má na starosti Josef Špaček z divize 6 Metrostavu.