„Veřejná správa provozuje řadu starých nemocničních pavilonů, státních budov a dalších úřadů, které jsou energeticky náročné. Přímo se tak nabízí, aby se potenciální investoři inspirovali úspěšnými EPC projekty a zaměřili se na úspory,“ říká Karel Volf, generální ředitel společnosti Metrostav DIZ.
Divize 8 společnosti Metrostav původně vznikla a vyrostla na výstavbě metra. Podzemní dráha už dávno ale nepředstavuje hlavní činnost společnosti – aktivity se rozrostly do energetiky, pozemních staveb a inženýrských konstrukcí. O vývoji stavebního trhu a plánech divize 8 jsme si povídali s jejím obchodním náměstkem Michalem Tvrdíkem.
Rozhovor s Karlem Volfem, obchodním ředitelem Metrostavu.
Divize pozemních staveb pardubické společnosti CH&T Pardubice loni atakovala hranici 900 milionů korun na tržbách, a nejen na Pardubicku je jedním z klíčových hráčů v oblasti pozemních staveb všeho druhu.
Za 50 let existence vyrostl Metrostav z úzce profilované společnosti na univerzální stavební kolos s dvacetimiliardovými tržbami a dalších dvacet miliard obratu generují dceřiné společnosti.
Rozhovor s Rudolfem Vackem, Development Director v Penta Real Estate.
Vltavská vodní cesta prochází rozsáhlou modernizací. Jednou z klíčových staveb je úprava ohlaví velké plavební komory Hořín na parametry vodní cesty třídy Va. Hlavní změnou bude zvýšení podjezdné výšky v profilu dolního ohlaví, které je zároveň mostem, na minimální výšku 7 m. Řízení prací má na starosti Josef Špaček z divize 6 Metrostavu.
Rozhovor s Radkem Wolfschützem, Metrostav a. s. – Divize 6.
rozhovor s Janem Šlajsem, Metrostav.
říká Petr Štyler, ředitel developmentu ve společnosti Metrostav Development.